Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Solutie curatare filtru DPF Cleaner
550 lei
Brand
GERTECHTEILE
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Noul produs DPF cleaner by GerTechTeile este rezultatul a mai bine de 10 ani de cercetare si dezvoltare!. Aceasta solutie revolutionara ce dizolva hidrocarburile din intregul sistem de evacuare, in special pe cele aflate in DPF, eficientizeaza atat timpul de executie cat si munca depusa pentru a curata filtrul de particule. Acest produs este simplu de utilizat, toata operatiunea dureaza numai o ora iar filtrul nu necesita demontare. Cu un singur component, este perfect sigur pentru orice autoturism, nu ataca metalul, plasticul sau cauciucul, nu este inflamabil, este neutru cu mediul inconjurator, nu ataca pielea umana (dar este obligatoriu sa purtati manusi si ochelari de protectie)!

1. Porniti motorul si lasati-l sa mearga la relanti pana temperatura apei din motor ajunge la 90 de grade Celsius.

2. Identificati furtunul de la cel mai accesibil senzor de presiune, sonda Lambda sau senzor de temperatura la care aveti acces.

3. Folosind un tester OBD care citeste Live Data pe senzorul de presiune diferentiala  sau un manometru mecanic (dotat cu un furtun si/sau un adaptor conic pe care le puteti cumpara de la noi) bineinteles dupa demontarea filtrului sau a sondei Lambda, cititi presiunea dinaintea filtrului (back pressure) care va va arata cat de infundat este filtrul DPF. Cu cat aceasta presiune e mai mare, cu atat filtrul este mai incarcat. Notati aceasta valoare sau faceti o poza cu telefonul

4. Decuplati manometrul de pe furtunul senzorului(sau din orificiul sondei), cuplati adaptorul portocaliu in locul capacului sticlei albe, cuplati adaptorul conic un orificiul sondei Lambda sau furtunul la senzorul de presiune .

5. Porniti motorul si lasati-l la relanti. Intoarceti sticla alba cu capacul portocaliu in jos. Incepeti sa injectati solutia in galeria de evacuare. Fluxul de gaze de esapament va forta solutia sa patrunda in interiorul filtrului DPF. Imediat veti observa un fum alb ce iese pe evacuarea masinii. Acesta este semnul clar ca solutia a intalnit depuneri in interiorul filtrului DPF si ca a ineput reactia de neutralizare. Dupa ce terminati de injectat tot flaconul, opriti motorul si conectati la loc furtunul senzorului de presiune sau sonda Lambda, ATENTIE: componentele motorului pot fi fierbinti, procedati cu precautie pentru a preveni arsurile!!!

6.Porniti motorul si lasati-l la relanti aproximativ 3-5 minute.

7. Dupa aceste cateva minute, apasati pedala de acceleratie pana la 1500-2000 de turatii pe minut pentru aproximativ 10 minute. Veti observa ca pe evacuarea masinii incepe sa iasa un fum dens, alb, cenusiu sau negru(in functie de cauza care a produs infundarea filtrului) si pot aparea scuregeri de solutie murdara cu depuneri.

8. Cand nu mai observati fum pe evacuare, inseamna ca solutia si-a terminat reactia si procedura poate fi intrerupta. Opriti motorul.

9.Repetati procedura de la punctul 3 si cititi valoarea presiunii dupa curatare! Comparati cu valoarea initiala, dinaintea procedurii de curatare cu GerTechTeile DPF!  O valoare acceptabila (in functie si de nivelul initial si cauza infundarii) este intre 60-80 mbar. O valoare inferioara inseamna o curatare aproape de 100%, O valoare superioara poate insemna ca poate fi nevoie de o noua procedura. Unele filtre, asa-zis "topite" nu pot fi curatate prin nicio metoda, dar acest lucru nu se poate observa decat prin demontarea filtrului de pe masina si/sau inspectie vizuala sau cu ajutorul unui endoscop (camera video introdusa prin orificiul sondei Lambda).

Descarca informatii suplimentare
Din Gura in Gura